logo

Co si potenciální zákazníci myslí o vašich službách?

Data research od Paylab vám umožní PŘIDAT vaše otázky k platovému dotazníku, čímž získáte cenné informace z trhu s přehlednými demografickými údaji respondentů, s možností zacílení vašeho průzkumu až na konkrétní pracovní pozice a lidi s různým pracovním zařazením.

Seznamte se s produktem

Data Research

Data Research od Paylab je pro vás vhodným řešením, když potřebujete v krátkém čase zjistit, co si lidé myslí.

Naše metodologie, jako jedna z mála na trhu, vám umožňuje vyhodnocovat výzkum i na základě platových údajů od respondentů.

Využití průzkumu:

  • Zaměstnanecké průzkumy
  • Znalost značky
  • Preference cílové skupiny
  • Názory, ochota, trendy a nálady lidí
  • Testování obchodních konceptů a hypotéz
  • Získání podkladů pro PR a marketingovou komunikaci

world icon
Srovnatelné údaje z různých zemí

Data dokážeme sbírat online ve více zemích, v nichž působíme, jako součást platového průzkumu. Získaná data jsou strukturována a mezinárodně lehce srovnatelná.

bars icon
Analýza i podle úrovně platu

Kromě standardních demografických ukazatelů, Data Research umožňuje zpracovat výstupy i podle platové úrovně respondentů, jejich vzdělání či pracovního zařazení.

respondents icon
Platíte podle počtu respondentů

Každý vyplněný dotazník projde 3-fázovou kontrolou a následným očištěním dat, přičemž platíte pouze za očištěná data.

Máte zájem o spolupráci?

Kontaktujte nás

Jak funguje Data Research od Paylab?

  • decision icon

    Výběr publika

    Pro správná rozhodnutí potřebujete kvalitní data. Je mnoho způsobů, jak je získat, my vám nabízíme Data Research od Paylab, který představuje rychlý a efektivní způsob sběru dat.

  • decision icon

    Příprava otázek

    Promyslete si maximálně 5 otázek pro vaši cílovou skupinu a rozhodněte se, kolik odpovědí v cílové zemi očekáváte. Dbejte na to, aby byly otázky pro běžné lidi srozumitelné.

  • focus icon

    Zacílení otázek

    Rozhodněte se sami o charakteristice vašeho publika. Vaše otázky umíme položit celému vzorku, ale i vámi vybraným skupinám respondentů podle pohlaví, typu práce, vzdělání, věku a regionu.

  • managing icon

    Zabezpečení sběru dat

    Sbírání dat máme na starosti my. Vaše otázky se stanou součástí platového dotazníku v lokálním průzkumu.

  • collecting icon

    Sběr dat

    Čas potřebný ke sběru dat záleží na tom, kolik respondentů z jaké země chcete vyhodnotit. Odhadovaný čas sběru dat lze vidět v ceníku.

  • results icon

    Výsledky

    Na konec vám připravíme Data Research report. Součástí tohoto dokumentu bude analýza dat na základě pohlaví, vzdělání, regionu či věku. Naše metodologie jako jedna z mála na trhu umožňuje analýzu výsledků i na základě platového ohodnocení zaměstnanců, kterou vám na přání rádi zhotovíme.

Zkušenosti klientů s naší metodikou

Případová studie

Případová studie Profesia days

Veletrh práce Profesia days má za sebou několik úspěšných ročníků v Bratislavě. Za tu dobu akce umožnila desítkám tisíců návštěvníků a stovkám vystavovatelů setkat se osobně pod jednou střechou. Stala se tak etablovanou, největší a nejvyhledávanější akcí svého druhu na Slovensku.

Mezitím se rozrostla do více měst, díky čemž se povědomí o akci rozšiřuje i do jiných regionů Slovenska, či dokonce do Čech.

Cílem krátkého průzkumu bylo zjistit, jaká je poznatelnost značky Profesia days na náhodném vzorku respondentů.

Znáte akci Profesia days?

Profesia case study
  • ano, znám a již jsem se jí zúčastnil/a
  • ano, znám, ale nezúčastnil/a jsem se jí
  • ne
Vzorek: Respondenti ve věku 25 - 34 let

Jak probíhal průzkum?

Průzkum se na několik týdnů stal integrální součástí platového dotazníku jako jeden z kroků, který musel vyplnit každý uživatel, který si porovnával plat.

Skládal se z 5 otázek, které navazovaly na obsah standardního dotazníku a přirozeným způsobem umožnil odprezentovat připravovanou akci.

Ukázka otázek:

  • Které ze zmíněných bodů by vás osobně nejvíce motivovaly navštívit bezplatný veletrh práce? Označte prosím max 3 možnosti
  • Znáte akci Profesia days?
  • Plánujete přijít na veletrh práce Profesia days Bratislava?

Ve všech zmíněných otázkách jsme analyzovali i podrobnou demografii. Data jsme pro tyto potřeby zinterpretovali v jednoduchých ale přehledných grafech.

Zobrazit více

Čeho jsme dosáhli?

  • Získali jsme přehled o poznatelnosti značky Profesia days v rámci Slovenska
  • Dozvěděli jsme se o zájmu o účasti na akci
  • Zjistili jsme, která z jednotlivých částí programu je pro ně nejatraktivnější
  • Získali jsme data/demografii tázaných

Potvrdily se nám předpoklady

  • největší poznatelnost akce je právě na západním Slovensku
  • následuje východní Slovensko, které akci hostilo poprvé v roce 2017
  • nejnižší poznatelnost jsme zaznamenali v severním, středním a na severu západního Slovenska
  • Profesia days se budou v květnu konat poprvé v Žilině, je proto prostor pro podporu znalosti o této akci na Platy.cz před samotným konáním, jakož i dalším změřením a následným srovnáním po jejím skončení.

Kdo bude Vaše kontaktní osoba?

Miroslav Dravecky image
Miroslav Dravecký
Paylab product manager

Miro has managed the salary survey from 2007. Firstly in Slovakia, Czech Republic and Hungary, but later was that methodology spread to tho 20 European and African countries. Except of this huge project he was responsible for several products in Profesia spol. s r.o. company, from RecruitRank, HRclub to catalogue of position etc.

Máte zájem o spolupráci?

Kontaktujte mě