logo
Průměrný hrubý měsíční plat pro Česká republika je
40K
50K
60K
 
10% 30K Kč
90% 62K Kč
Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Zajišťování komplexní péče o přidělenou skupinu klientů.
  • Prezentování reklamní agentury a služeb, které nabízí.
  • Zúčastňování se osobních setkání s cílem zjištění představ a požadavků klientů.
  • Vyvíjení činností s cílem získat nové klienty.
  • Komunikování s realizačním týmem v rámci reklamní agentury a s externími dodavateli.
  • Navrhování možných řešení na základě představ a požadavků klientů.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Nejčastěji (>15%)
Méně časté (5-15%)
Vzácné (<5%)

Pozice Account manager - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

614. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

13 350 - 23 235 Kč

159. místo

HR generalist

Lidské zdroje a personalistika

Salary group 2

31 429 - 62 509 Kč

158. místo

Account manager

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

30 010 - 62 350 Kč

157. místo

Specialista farmakovigilance

Farmaceutický průmysl

Salary group 2

28 819 - 59 403 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

54 534 - 277 963 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Nastavte spravedlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

3 061,30 CZK*

* s DPH / 2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu