logo
Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je
40K
50K
 
10% 30K CZK
90% 57K CZK
Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Tvorba digitálních mediálních kampaní v souladu s obchodními cíli
  • Koordinování vytváření digitálního obsahu (například webové stránky, blogy, tiskové zprávy a podcasty)
  • Správa digitálních projektů typu end-to-end
  • Vytvoření webových prezentací ke zvýšení povědomí o značce
  • Zabezpečení povědomí o značce společnosti prostřednictvím sociálních médií
  • Spolupráce s marketingovým, obchodním a produktovým týmem, aby se zajistila konzistentnost značky
  • Navrhnutí a implementace metody přímého marketingu ke zvýšení ziskovosti
  • Monitoruje ROI a KPIs
  • Vzdělávání se v oblasti digitálních médií

Pozice Digital marketing specialist - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

612. místo

Vrátný, informátor - Pomocné práce

Salary group 1

14057 - 23501 CZK

189. místo

Hlavní účetní - Ekonomika, finance, účetnictví

Salary group 2

27967 - 58714 CZK

188. místo

Digital marketing specialist - Marketing, reklama, PR

Salary group 2

29730 - 57144 CZK

187. místo

Specialista technické podpory/IT - Informační technologie

Salary group 2

27117 - 61806 CZK

1. místo

Generální ředitel - Vrcholový management

Salary group 3

63575 - 294750 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravedlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu