Popis pracovní pozice
- Tvorba digitálních mediálních kampaní v souladu s obchodními cíli
- Koordinování vytváření digitálního obsahu (například webové stránky, blogy, tiskové zprávy a podcasty)
- Správa digitálních projektů typu end-to-end
- Vytvoření webových prezentací ke zvýšení povědomí o značce
- Zabezpečení povědomí o značce společnosti prostřednictvím sociálních médií
- Spolupráce s marketingovým, obchodním a produktovým týmem, aby se zajistila konzistentnost značky
- Navrhnutí a implementace metody přímého marketingu ke zvýšení ziskovosti
- Monitoruje ROI a KPIs
- Vzdělávání se v oblasti digitálních médií
Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách
Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.
Nejčastější kariérní cesta zaměstnance
Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.
Pozice Digital marketing specialist - Marketing, reklama, PR na trhu práce
Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů
Zastoupení žen na pozici
Průměrný věk respondenta na pozici
683. místo
Vrátný, informátor
Pomocné práce
18 908 - 29 203 Kč
290. místo
Konstruktér
Automobilový průmysl
35 077 - 65 874 Kč
1. místo
Generální ředitel
Vrcholový management
69 938 - 358 622 Kč
Zdá se vám platový interval široký?
Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku
Porovnejte si plat s ostatnímiZískejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi
Pro
Platový report pro firmu
3 025,00 CZK*
* s DPH / 2 500,00 CZK bez DPH
Objednat analýzu- Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
- Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
- Distribuce respondentů do mezd
- Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
- Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
- Analýza finančních benefitů* * dostupné v případě použití regresního modelu