logo

Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je 38 690 CZK

Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Tvorba digitálních mediálních kampaní v souladu s obchodními cíli
  • Koordinování vytváření digitálního obsahu (například webové stránky, blogy, tiskové zprávy a podcasty)
  • Správa digitálních projektů typu end-to-end
  • Vytvoření webových prezentací ke zvýšení povědomí o značce
  • Zabezpečení povědomí o značce společnosti prostřednictvím sociálních médií
  • Spolupráce s marketingovým, obchodním a produktovým týmem, aby se zajistila konzistentnost značky
  • Navrhnutí a implementace metody přímého marketingu ke zvýšení ziskovosti
  • Monitoruje ROI a KPIs
  • Vzdělávání se v oblasti digitálních médií

Pozice Digital marketing specialist - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

536. místo

Pomocný pracovník

Pomocné práce

Salary group 1

14 283 CZK

175. místo

Stavbyvedoucí

Stavebnictví a reality

Salary group 2

38 681 CZK

174. místo

Digital marketing specialist

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

38 690 CZK

173. místo

Procesní inženýr

Technika, rozvoj

Salary group 2

38 700 CZK

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

161 655 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravědlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů
  • Analýza finančních přínosů