logo

Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je 35 820 CZK

Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Navrhování, koordinování, realizování a vyhodnocování marketingových kampaní ve spolupráci s nadřízeným.
  • Vybírání vhodných komunikačních kanálů pro jednotlivé marketingové aktivity.
  • Monitorování trhu na místní, regionální, celostátní a mezinárodní úrovni.
  • Podílení se na vytváření marketingového plánu a rozpočtu.
  • Připravování a aktualizování firemních prezentací.
  • Komunikování s dodavateli služeb, reklamními agenturami; vyjednávání obchodních podmínek.
  • Aktualizování obsahu intranetových a internetových stránek společnosti.

Pozice Marketingový specialista - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

608. místo

Pomocný pracovník

Pomocné práce

Salary group 1

14 283 CZK

246. místo

Technik BOZP

Bezpečnost a ochrana

Salary group 2

35 794 CZK

245. místo

Marketingový specialista

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

35 820 CZK

244. místo

Webmaster

Informační technologie

Salary group 2

35 831 CZK

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

161 655 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravědlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů
  • Analýza finančních přínosů