logo
Průměrný hrubý měsíční plat pro Česká republika je
30K
40K
50K
 
10% 28K Kč
90% 49K Kč
Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Navrhování, koordinování, realizování a vyhodnocování marketingových kampaní ve spolupráci s nadřízeným.
  • Vybírání vhodných komunikačních kanálů pro jednotlivé marketingové aktivity.
  • Monitorování trhu na místní, regionální, celostátní a mezinárodní úrovni.
  • Podílení se na vytváření marketingového plánu a rozpočtu.
  • Připravování a aktualizování firemních prezentací.
  • Komunikování s dodavateli služeb, reklamními agenturami; vyjednávání obchodních podmínek.
  • Aktualizování obsahu intranetových a internetových stránek společnosti.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Nejčastěji (>15%)
Méně časté (5-15%)
Vzácné (<5%)

Pozice Marketingový specialista - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

612. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

13 640 - 23 390 Kč

237. místo

Hutní inženýr

Hornictví, hutnictví

Salary group 2

31 699 - 52 880 Kč

236. místo

Marketingový specialista

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

27 565 - 49 110 Kč

235. místo

Specialista testování koncových zařízení

Telekomunikace

Salary group 2

21 583 - 58 623 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

62 287 - 290 709 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Nastavte spravedlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

3 061,30 Kč*

* s DPH / 2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu