logo

Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je 40 557 CZK

Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Zodpovídání za interní a externí komunikaci společnosti, udržování dobrých vztahů se zástupci médií a laickou veřejností.
  • Vypracovávání a realizování komunikační strategie společnosti.
  • Připravování propagačních článků, tiskových zpráv, projevů a oficiálních odpovědí na otázky zástupců médií.
  • Monitorování materiálů publikovaných v hromadných sdělovacích prostředcích, vypracovávání mediálních analýz.
  • Komunikování se zástupci médií, organizování tiskových konferencí a obdobných mediálních akcí.
  • Budování a aktualizování databáze kontaktů zástupců médií.
  • Připravování návrhů sponzorských aktivit.
  • Koordinování činností podřízených zaměstnanců.

Pozice PR manažer - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

608. místo

Pomocný pracovník

Pomocné práce

Salary group 1

14 283 CZK

167. místo

CRM specialista

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

40 514 CZK

166. místo

PR manažer

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

40 557 CZK

165. místo

IT tester

Informační technologie

Salary group 2

40 605 CZK

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

161 655 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravědlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů
  • Analýza finančních přínosů