logo
Průměrný hrubý měsíční plat pro Česká republika je
40K
50K
60K
70K
80K
90K
 
10% 35K Kč
90% 91K Kč
Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Tvoření obchodních řešení, procesů a obchodních modelů.
  • Zpracovávání technických a cenových nabídek.
  • Navrhování a realizování rozvojových opatření.
  • Podporování prodeje produktů s ohledem na technickou a procesní stránku a vztahy s dodavatelem.
  • Vedení příslušné technické a obchodní dokumentace.
  • Analyzování tržních podmínek, zpracování výsledků rozboru trhu, poskytování pravidelných přehledů o výsledcích a jejich prezentování.
  • Spolupracování s obchodním a technickým úsekem společnosti
  • Reprezentování společnosti na jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty.

Pozice Produktový manažer - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

613. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

13 350 - 23 235 Kč

98. místo

Privátní bankéř

Bankovnictví

Salary group 2

36 460 - 75 137 Kč

97. místo

Produktový manažer

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

35 112 - 91 048 Kč

96. místo

Vedoucí oddělení

Management

Salary group 2

30 521 - 85 133 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

54 534 - 277 963 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Nastavte spravedlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

3 061,30 CZK*

* s DPH / 2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu