logo

Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je 35 489 CZK

Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Optimalizování webové stránky za účelem jejího rychlejšího a snadnějšího vyhledávání.
  • Vyhledávání klíčových slov vhodných pro konkrétní webovou stránku.
  • Vykonávání SEO auditů.
  • Vykonávání analýz externích a interních prolinkování a navrhování doporučení.
  • Vykonávání SEO analýz a vyhodnocení
  • Monitorování, zaznamenávání a reportování SEO metrik, včetně zaznamenávání trendů a vlivu určených klíčových slov
  • Vykonávání kontroly kvality webové stránky, včetně navigace na webu, jeho obsahu a analýzy nefunkčních odkazů.
  • Spolupracování s kolegy zodpovědnými za vývoj webových stránek a copywritery

Pozice SEO analytik - Marketing, reklama, PR na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

609. místo

Pomocný pracovník

Pomocné práce

Salary group 1

14 283 CZK

251. místo

Vrchní sestra

Zdravotnictví a sociální péče

Salary group 2

35 450 CZK

250. místo

SEO analytik

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

35 489 CZK

249. místo

Personální konzultant

Lidské zdroje a personalistika

Salary group 2

35 490 CZK

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

161 655 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravědlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu