logo
Průměrný hrubý měsíční plat pro Česká republika je
60K
80K
100K
120K
140K
160K
 
10% 35K Kč
90% 168K Kč
Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Zodpovídání za řízení marketingového oddělení v rámci společnosti.
  • Zadávání úkolů podřízeným pracovníkům, jejich vedení, motivování a hodnocení.
  • Sestavování marketingového plánu.
  • Sestavování marketingového rozpočtu na následující kalendářní rok.
  • Vytváření marketingové strategie.
  • Řízení monitoringu trhu na místní, regionální, celostátní a mezinárodní úrovni.
  • Navrhování marketingových aktivit zaměřených na podporu prodeje a dosahování stanovených cílů.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Nejčastěji (>15%)
Méně časté (5-15%)
Vzácné (<5%)

Pozice Marketingový ředitel - Vrcholový management na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

623. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

15 000 - 23 194 Kč

11. místo

IT architekt

Informační technologie

Salary group 2

52 873 - 137 178 Kč

10. místo

Marketingový ředitel

Vrcholový management

Salary group 2

34 506 - 168 097 Kč

9. místo

Personální ředitel

Vrcholový management

Salary group 2

37 598 - 166 105 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

53 358 - 315 664 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Nastavte spravedlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

3 061,30 CZK*

* s DPH / 2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
  • Analýza finančních benefitů*
  • * dostupné v případě použití regresního modelu