logo

Průměrný hrubý měsíčny plat pro Česká republika je 81 060 CZK

Porovnejte si plat s ostatními
Uvedená hodnota má informatívni charakter. Plat na pozici je výrazně ovlivněn regiónem, v kterem pracujete.

Popis pracovní pozice

  • Zodpovídání za řízení marketingového oddělení v rámci společnosti.
  • Zadávání úkolů podřízeným pracovníkům, jejich vedení, motivování a hodnocení.
  • Sestavování marketingového plánu.
  • Sestavování marketingového rozpočtu na následující kalendářní rok.
  • Vytváření marketingové strategie.
  • Řízení monitoringu trhu na místní, regionální, celostátní a mezinárodní úrovni.
  • Navrhování marketingových aktivit zaměřených na podporu prodeje a dosahování stanovených cílů.

Pozice Marketingový ředitel - Vrcholový management na trhu práce

Pracovní pozice obsazuje
v žebříčku výšky platů

Zastoupení žen na pozici

Průměrný věk respondenta na pozici

536. místo

Pomocný pracovník

Pomocné práce

Salary group 1

14 283 CZK

16. místo

Technický ředitel

Vrcholový management

Salary group 2

78 835 CZK

15. místo

Marketingový ředitel

Vrcholový management

Salary group 2

81 060 CZK

14. místo

Finanční manažer

Management

Salary group 2

81 256 CZK

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

161 655 CZK

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Připravte se na pohovor
standard report

Plus

Platový report pro zaměstnance

99,00 CZK s DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat ve funkci podle praxe, vzdělávání
  • Přehled poskytnutých nefinančních výhod
  • Připravte se na tipy pro vyjednávání desek
Nastavte spravědlivé odměňování
professional report icon

Pro

Platový report pro firmu

2 530,00 CZK bez DPH

Objednat analýzu

Ukázka výstupu →

  • Plat na pozici podle regionu, vzdělání, praxe, velikosti podniku
  • Celkový plat a jeho složky (variabilní složka, provize, odměny)
  • Distribuce respondentů do mezd
  • Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
  • Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů
  • Analýza finančních přínosů