Popis pracovní pozice
- Vývoj, plánování a implementace digitální marketingové strategie
- Vývoj a správa vlastních a placených digitálních komunikačních kanálů
- Zvyšování povědomí o značce, počtu návštěvníků a viditelnosti na cílených sociálních médiích a kanálech
- Navrhování a vývoj tvorby obsahu pro blog, sociální sítě a informační kampaně
- Stanovení a plnění měřitelných cílů - klíčové ukazatele výkonu (KPI) digitálního marketingu a jejich implementace na úrovni kampaní, projektů a zastřešujících cílů společnosti
- Příprava zpráv o úspěchu realizovaných aktivit s cílem maximalizovat obchodní výsledky
- Výzkum a analýza potenciálu online kanálů
- Monitorování konkurence a navrhování nových marketingových řešení
Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o platech
Nastavte platy svým zaměstnancům férově. Pomůže vám při tom podrobný platový report, se kterým budete mít relevantní údaje o platech vždy po ruce.
Nejčastější kariérní cesta zaměstnance
Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.
Pozice Digital marketing manager - Marketing, reklama, PR na trhu práce
Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů
Zastoupení žen na pozici
Průměrný věk respondenta na pozici
677. místo
Vrátný, informátor
Pomocné práce
730 - 1 260 USD
111. místo
Vedoucí výroby
Management
1 666 - 4 371 USD
1. místo
Generální ředitel
Vrcholový management
3 129 - 13 110 USD
Zdá se vám platový interval široký?
Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku
Porovnejte si plat s ostatnímiZískejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi
Pro
Platový report pro firmu
3 025,00 CZK*
* s DPH / 2 500,00 CZK bez DPH
Objednat analýzu- Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
- Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
- Distribuce respondentů do mezd
- Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
- Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
- Analýza finančních benefitů* * dostupné v případě použití regresního modelu