Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Vrcholový management

Ředitel call centra

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
56K - 189K Kč
10% vydělává méně jak 56K Kč
10% vydělává více jak 189K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Ředitel call centra v zemi Česká republika vydělává od 55 555 Kč do 188 882 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 55 555 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 188 882 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Popis pracovní pozice

  • Dozírat a řídit denní provoz call centra a zajišťovat efektivní a kvalitní poskytování služeb.
  • Vyvíjet a implementovat strategické plány pro zlepšení služeb zákazníkům, provozní efektivity a celkového výkonu call centra.
  • Vést, mentorovat a rozvíjet vysokovýkonný tým manažerů a zaměstnanců call centra k dosažení organizačních cílů a úkolů.
  • Stanovit a sledovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) pro hodnocení efektivity a kvality provozu call centra.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními k sladění činností call centra s širšími cíli a strategiemi společnosti.
  • Řídit iniciativy kontinuálního zlepšování k optimalizaci procesů, technologií a interakcí se zákazníky.
  • Řídit rozpočtové plánování a kontrolu k zajištění nákladové efektivity a finanční efektivnosti provozu call centra.
  • Zajistit soulad s regulacemi průmyslu a firemními politikami a udržovat vysoké standardy služeb zákazníkům a ochrany dat.
  • Analyzovat a podávat zprávy o výkonnostních metrikách call centra a poskytovat senior managementu přehledy a doporučení.
  • Vytvářet pozitivní a motivační pracovní prostředí, které podporuje týmovou spolupráci, inovace a profesionální rozvoj.
  • Řešit eskalované problémy a stížnosti zákazníků a zajišťovat uspokojivé řešení a spokojenost zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Ředitel call centra - Vrcholový management na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

23. místo

Zastoupení žen na pozici

0%

Průměrný věk respondenta na pozici

40

682. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 29 541 Kč

24. místo

Dealer/Trader

Bankovnictví

Salary group 2

36 158 - 217 792 Kč

23. místo

Ředitel call centra

Vrcholový management

Salary group 2

55 555 - 188 882 Kč

22. místo

Finanční manažer

Management

Salary group 2

52 741 - 158 960 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

68 735 - 311 147 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.