Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Vrcholový management

Ředitel call centra

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
65K - 202K Kč
10% vydělává méně jak 65K Kč
10% vydělává více jak 202K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Ředitel call centra v zemi Česká republika vydělává od 64 621 Kč do 201 652 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 64 621 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 201 652 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Popis pracovní pozice

  • Dozírat a řídit denní provoz call centra a zajišťovat efektivní a kvalitní poskytování služeb.
  • Vyvíjet a implementovat strategické plány pro zlepšení služeb zákazníkům, provozní efektivity a celkového výkonu call centra.
  • Vést, mentorovat a rozvíjet vysokovýkonný tým manažerů a zaměstnanců call centra k dosažení organizačních cílů a úkolů.
  • Stanovit a sledovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) pro hodnocení efektivity a kvality provozu call centra.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními k sladění činností call centra s širšími cíli a strategiemi společnosti.
  • Řídit iniciativy kontinuálního zlepšování k optimalizaci procesů, technologií a interakcí se zákazníky.
  • Řídit rozpočtové plánování a kontrolu k zajištění nákladové efektivity a finanční efektivnosti provozu call centra.
  • Zajistit soulad s regulacemi průmyslu a firemními politikami a udržovat vysoké standardy služeb zákazníkům a ochrany dat.
  • Analyzovat a podávat zprávy o výkonnostních metrikách call centra a poskytovat senior managementu přehledy a doporučení.
  • Vytvářet pozitivní a motivační pracovní prostředí, které podporuje týmovou spolupráci, inovace a profesionální rozvoj.
  • Řešit eskalované problémy a stížnosti zákazníků a zajišťovat uspokojivé řešení a spokojenost zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Ředitel call centra - Vrcholový management na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

13. místo

Zastoupení žen na pozici

Neuvedeno

Průměrný věk respondenta na pozici

40

682. místo

Uklízeč

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 27 520 Kč

14. místo

Vedoucí právního oddělení

Management

Salary group 2

61 255 - 206 605 Kč

13. místo

Ředitel call centra

Vrcholový management

Salary group 2

64 621 - 201 652 Kč

12. místo

Výkonný ředitel

Vrcholový management

Salary group 2

55 203 - 221 300 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

82 351 - 341 248 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.