Popis pracovní pozice
- Poskytování technické podpory uživatelům v oblasti hardware a/nebo software.
- Identifikování a řešení problémů.
- Psaní potřebné dokumentace, zaznamenávání informací o incidentech a jejich řešeních.
- Dodržování termínů a zajištění efektivního řešení incidentů.
- Účast na implementaci projektů.
- Komunikace se zákazníky.
Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách
Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.
Nejčastější kariérní cesta zaměstnance
Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.
Pozice Specialista technické podpory - Zákaznická podpora na trhu práce
Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů
Zastoupení žen na pozici
Průměrný věk respondenta na pozici
683. místo
Vrátný, informátor
Pomocné práce
18 908 - 29 203 Kč
299. místo
HR generalist
Lidské zdroje a personalistika
37 696 - 61 853 Kč
1. místo
Generální ředitel
Vrcholový management
69 938 - 358 622 Kč
Zdá se vám platový interval široký?
Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku
Porovnejte si plat s ostatnímiZískejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi
Pro
Platový report pro firmu
3 025,00 CZK*
* s DPH / 2 500,00 CZK bez DPH
Objednat analýzu- Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
- Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
- Distribuce respondentů do mezd
- Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
- Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
- Analýza finančních benefitů* * dostupné v případě použití regresního modelu