Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Management

Plat pro pozici Manažer call centra v České Republice

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
1 960 - 4 483 EUR
10% vydělává méně jak 1 960 EUR
10% vydělává více jak 4 483 EUR

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Manažer call centra v zemi Česká republika vydělává od 1 960 EUR do 4 483 EUR měsíčně v hrubém.

Méně než 1 960 EUR vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 4 483 EUR.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Jakou práci obvykle vykonává Manažer call centra

  • Zodpovídání za přijímání a výběr nových zaměstnanců.
  • Plánování pracovních směn supervizorů a operátorů call centra.
  • Řízení, koordinování, kontrolování a motivování podřízených zaměstnanců.
  • Nastavování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) týmu.
  • Navrhování změn procedur, postupů apod.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Manažer call centra na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

123. místo

Zastoupení žen na pozici

55%

Průměrný věk respondenta na pozici

37

665. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

859 - 1 195 EUR

124. místo

IT analytik

Informační technologie

Salary group 2

1 912 - 4 537 EUR

123. místo

Manažer call centra

Management

Salary group 2

1 960 - 4 483 EUR

122. místo

Specialista vývoje telekomunikačních služeb

Telekomunikace

Salary group 2

1 899 - 4 567 EUR

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

3 507 - 14 658 EUR

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.

Často kladené dotazy

Často kladené otázky a odpovědi na ně o mzdě na pozici Manažer call centra.

Celkový hrubý plat na pozici Manažer call centra se pohybuje mezi 42 057 EUR a 169 544 EUR měsíčně. Pro přesné porovnání doporučujeme porovnat si mzdu přes dotazník na Platy.cz, čím získáte přesnější pohled na mzdu i s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Nejlépe vydělávající zaměstnanci na pozici Manažer call centra mají celkovou hrubou mzdu alespoň 4 483 EUR za měsíc.

10 % nejlépe vydělávajících zaměstnanců na této pozici má celkovou hrubou mzdu vyšší než 4 483 EUR za měsíc a 10 % nejhůře vydělávajících na této pozici má celkovou hrubou mzdu nižší než 1 960 EUR za měsíc.
Zapojením se do našeho platového dotazníku získáte přesné porovnání vaší mzdy s průměrem na trhu s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Po odpracování 5 let se na pozici Manažer call centra vydělává 3 349 EUR měsíčně v hrubém.

Na vyjednávání o platu je potřeba se dobře připravit. Při platovém vyjednávání doporučujeme soustředit se na následující věci:
  • zjistěte si aktuální tržní hodnotu pozice – na Platy.cz to můžete zjistit zdarma a anonymně
  • zdůraznění zkušeností a výsledků – je dobré si rozhovor o platu dobře načasovat
  • rozšířené zodpovědnosti – pokud pracujete nad rámec své role a zodpovědností
  • připravte se na alternativy – pokud není možné jít cestou zvýšení mzdy, existují i jiné možnosti (bonusy, dovolená navíc apod.)

Mzdové údaje jsou z platového dotazníku, kde si každý může anonymně porovnat svou mzdu s ostatními zaměstnanci pracujícími na stejné pozici. Tato data čistíme a zpracováváme podle naší metodiky. Na pozici Manažer call centra máme aktuálně shromážděno 101 ověřených respondentů.