Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Zákaznická podpora

Plat pro pozici Supervizor call centra v České Republice

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
1 355 - 3 024 EUR
10% vydělává méně jak 1 355 EUR
10% vydělává více jak 3 024 EUR

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Supervizor call centra v zemi Česká republika vydělává od 1 355 EUR do 3 024 EUR měsíčně v hrubém.

Méně než 1 355 EUR vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 3 024 EUR.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Jakou práci obvykle vykonává Supervizor call centra

  • Dozorování denních operací call centra za účelem zajištění efektivity a účinnosti při poskytování služeb.
  • Dohled a školení agentů call centra za účelem zlepšení jejich výkonu a dovedností v oblasti zákaznického servisu.
  • Sledování metrik hovorů a ukazatelů výkonu za účelem identifikace oblastí pro zlepšení.
  • Řešení eskalovaných zákaznických dotazů a vitevních komplexních případů včas.
  • Vypracování a implementace politik a postupů za účelem zlepšení kvality služeb a provozní efektivity.
  • Provádění pravidelných hodnocení výkonu a poskytování konstruktivní zpětné vazby členům týmu.
  • Zajištění souladu s firemními politikami a předpisy daného odvětví.
  • Spolupráce s ostatními odděleními za účelem řešení potřeb zákazníků a zlepšení nabízených služeb.
  • Příprava zpráv o výkonu call centra, zpětné vazbě zákazníků a produktivitě týmu.
  • Podpora pozitivního pracovního prostředí, které podporuje týmové合作 a zapojení zaměstnanců.
  • Asistence při náboru a zaškolování nového personálu call centra.
  • Aktivní sledování trendů a osvědčených postupů v odvětví za účelem zlepšení poskytovaných služeb.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Supervizor call centra na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

323. místo

Zastoupení žen na pozici

38%

Průměrný věk respondenta na pozici

38

665. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

862 - 1 199 EUR

324. místo

Správce budov

Stavebnictví a reality

Salary group 2

1 400 - 2 958 EUR

323. místo

Supervizor call centra

Zákaznická podpora

Salary group 2

1 355 - 3 024 EUR

322. místo

Inženýr geografických informačních systémů

Technika, rozvoj

Salary group 2

1 286 - 3 121 EUR

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

3 520 - 14 709 EUR

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.

Často kladené dotazy

Často kladené otázky a odpovědi na ně o mzdě na pozici Supervizor call centra.

Celkový hrubý plat na pozici Supervizor call centra se pohybuje mezi 29 089 EUR a 112 996 EUR měsíčně. Pro přesné porovnání doporučujeme porovnat si mzdu přes dotazník na Platy.cz, čím získáte přesnější pohled na mzdu i s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Nejlépe vydělávající zaměstnanci na pozici Supervizor call centra mají celkovou hrubou mzdu alespoň 3 024 EUR za měsíc.

10 % nejlépe vydělávajících zaměstnanců na této pozici má celkovou hrubou mzdu vyšší než 3 024 EUR za měsíc a 10 % nejhůře vydělávajících na této pozici má celkovou hrubou mzdu nižší než 1 355 EUR za měsíc.
Zapojením se do našeho platového dotazníku získáte přesné porovnání vaší mzdy s průměrem na trhu s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Po odpracování 5 let se na pozici Supervizor call centra vydělává 2 199 EUR měsíčně v hrubém.

Na vyjednávání o platu je potřeba se dobře připravit. Při platovém vyjednávání doporučujeme soustředit se na následující věci:
  • zjistěte si aktuální tržní hodnotu pozice – na Platy.cz to můžete zjistit zdarma a anonymně
  • zdůraznění zkušeností a výsledků – je dobré si rozhovor o platu dobře načasovat
  • rozšířené zodpovědnosti – pokud pracujete nad rámec své role a zodpovědností
  • připravte se na alternativy – pokud není možné jít cestou zvýšení mzdy, existují i jiné možnosti (bonusy, dovolená navíc apod.)

Mzdové údaje jsou z platového dotazníku, kde si každý může anonymně porovnat svou mzdu s ostatními zaměstnanci pracujícími na stejné pozici. Tato data čistíme a zpracováváme podle naší metodiky. Na pozici Supervizor call centra máme aktuálně shromážděno 88 ověřených respondentů.