Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Management

Plat pro pozici Vedoucí zákaznické podpory v České Republice

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
39K - 95K Kč
10% vydělává méně jak 39K Kč
10% vydělává více jak 95K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Vedoucí zákaznické podpory v zemi Česká republika vydělává od 39 094 Kč do 95 027 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 39 094 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 95 027 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Jakou práci obvykle vykonává Vedoucí zákaznické podpory

  • Odpovědnost za vedení týmu zákaznické podpory
  • Tvorba strategie směrování customer supportu a následná implementace,
  • Podpora, koučink týmu, řešení náročné zákazníky
  • Sledování řešení zákaznických dotazů od jejich přijetí až po vyřešení
  • Zlepšování služeb, zvyšování angažovanosti zákazníků a usnadnění organického růstu
  • Řešení reklamací a vytváření reportů
  • Poskytování informací zákazníkům společnosti, telefonická a mailová komunikace
  • Zlepšování efektivity práce zákaznické podpory a tvorba metodických pokynů pro kontakt se zákazníky

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Vedoucí zákaznické podpory na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

182. místo

Zastoupení žen na pozici

60%

Průměrný věk respondenta na pozici

38

665. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 28 923 Kč

183. místo

PR manažer

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

36 971 - 97 210 Kč

182. místo

Vedoucí zákaznické podpory

Management

Salary group 2

39 094 - 95 027 Kč

181. místo

Servisní inženýr

Elektrotechnika a energetika

Salary group 2

46 095 - 86 216 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

84 915 - 354 859 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.

Často kladené dotazy

Často kladené otázky a odpovědi na ně o mzdě na pozici Vedoucí zákaznické podpory.

Celkový hrubý plat na pozici Vedoucí zákaznické podpory se pohybuje mezi 34 318 Kč a 151 497 Kč měsíčně. Pro přesné porovnání doporučujeme porovnat si mzdu přes dotazník na Platy.cz, čím získáte přesnější pohled na mzdu i s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Nejlépe vydělávající zaměstnanci na pozici Vedoucí zákaznické podpory mají celkovou hrubou mzdu alespoň 95 027 Kč za měsíc.

10 % nejlépe vydělávajících zaměstnanců na této pozici má celkovou hrubou mzdu vyšší než 95 027 Kč za měsíc a 10 % nejhůře vydělávajících na této pozici má celkovou hrubou mzdu nižší než 39 094 Kč za měsíc.
Zapojením se do našeho platového dotazníku získáte přesné porovnání vaší mzdy s průměrem na trhu s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Po odpracování 5 let se na pozici Vedoucí zákaznické podpory vydělává 67 057 Kč měsíčně v hrubém.

Na vyjednávání o platu je potřeba se dobře připravit. Při platovém vyjednávání doporučujeme soustředit se na následující věci:
  • zjistěte si aktuální tržní hodnotu pozice – na Platy.cz to můžete zjistit zdarma a anonymně
  • zdůraznění zkušeností a výsledků – je dobré si rozhovor o platu dobře načasovat
  • rozšířené zodpovědnosti – pokud pracujete nad rámec své role a zodpovědností
  • připravte se na alternativy – pokud není možné jít cestou zvýšení mzdy, existují i jiné možnosti (bonusy, dovolená navíc apod.)

Mzdové údaje jsou z platového dotazníku, kde si každý může anonymně porovnat svou mzdu s ostatními zaměstnanci pracujícími na stejné pozici. Tato data čistíme a zpracováváme podle naší metodiky. Na pozici Vedoucí zákaznické podpory máme aktuálně shromážděno 227 ověřených respondentů.