Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Zákaznická podpora

Analytik zákaznického servisu

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
33K - 58K Kč
10% vydělává méně jak 33K Kč
10% vydělává více jak 58K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Analytik zákaznického servisu v zemi Česká republika vydělává od 32 857 Kč do 58 155 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 32 857 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 58 155 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Popis pracovní pozice

  • Analýza dat o zákaznickém servisu za účelem identifikace trendů, vzorů a oblastí ke zlepšení.
  • Monitorování a hodnocení interakcí se zákazníky za účelem zajištění kvality a dodržování standardů servisu.
  • Spolupráce s funkčně přesahujícími týmy za účelem vývoje strategií, které zvyšují zákaznickou spokojenost a loajalitu.
  • Příprava podrobných zpráv a prezentací o zpětné vazbě zákazníků a metrikách výkonu servisu.
  • Provádění analýzy příčiny zákaznických stížností a zavádění nápravných opatření.
  • Pomoc při vývoji a implementaci zásad a postupů zákaznického servisu.
  • Poskytování podpory a školení zástupcům zákaznického servisu za účelem zlepšení poskytování servisu.
  • Využívání nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) za účelem sledování interakcí a shromažďování poznatků.
  • Účast na iniciativách a projektech zákaznického servisu zaměřených na zlepšení celkové efektivity servisu.
  • Aktualizace znalostí o trendech v odvětví a osvědčených postupech za účelem doporučení inovativních řešení pro zapojení zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Analytik zákaznického servisu - Zákaznická podpora na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

439. místo

Zastoupení žen na pozici

56%

Průměrný věk respondenta na pozici

34

682. místo

Uklízeč

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 27 520 Kč

440. místo

Geotechnický výzkumný pracovník

Stavebnictví a reality

Salary group 2

30 127 - 62 044 Kč

439. místo

Analytik zákaznického servisu

Zákaznická podpora

Salary group 2

32 857 - 58 155 Kč

438. místo

Zdravotní sestra/bratr

Zdravotnictví a sociální péče

Salary group 2

32 304 - 59 529 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

82 351 - 341 248 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.