Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Zákaznická podpora

Plat pro pozici Analytik zákaznického servisu v České Republice

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
33K - 58K Kč
10% vydělává méně jak 33K Kč
10% vydělává více jak 58K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Analytik zákaznického servisu v zemi Česká republika vydělává od 33 341 Kč do 58 134 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 33 341 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 58 134 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot. Zapojením se do bezplatného anonymního průzkumu získáte přesnější srovnání platu s jinými lidmi pracujícími na stejné pozici jako vy.

Jakou práci obvykle vykonává Analytik zákaznického servisu

  • Analýza dat o zákaznickém servisu za účelem identifikace trendů, vzorů a oblastí ke zlepšení.
  • Monitorování a hodnocení interakcí se zákazníky za účelem zajištění kvality a dodržování standardů servisu.
  • Spolupráce s funkčně přesahujícími týmy za účelem vývoje strategií, které zvyšují zákaznickou spokojenost a loajalitu.
  • Příprava podrobných zpráv a prezentací o zpětné vazbě zákazníků a metrikách výkonu servisu.
  • Provádění analýzy příčiny zákaznických stížností a zavádění nápravných opatření.
  • Pomoc při vývoji a implementaci zásad a postupů zákaznického servisu.
  • Poskytování podpory a školení zástupcům zákaznického servisu za účelem zlepšení poskytování servisu.
  • Využívání nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) za účelem sledování interakcí a shromažďování poznatků.
  • Účast na iniciativách a projektech zákaznického servisu zaměřených na zlepšení celkové efektivity servisu.
  • Aktualizace znalostí o trendech v odvětví a osvědčených postupech za účelem doporučení inovativních řešení pro zapojení zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Analytik zákaznického servisu na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

443. místo

Zastoupení žen na pozici

56%

Průměrný věk respondenta na pozici

34

665. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 28 923 Kč

444. místo

Lesní technik

Vodohospodářství, lesnictví, životní prostředí

Salary group 2

30 690 - 61 320 Kč

443. místo

Analytik zákaznického servisu

Zákaznická podpora

Salary group 2

33 341 - 58 134 Kč

442. místo

Chemik

Chemický průmysl

Salary group 2

32 652 - 59 041 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

84 909 - 354 859 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.

Často kladené dotazy

Často kladené otázky a odpovědi na ně o mzdě na pozici Analytik zákaznického servisu.

Celkový hrubý plat na pozici Analytik zákaznického servisu se pohybuje mezi 30 794 Kč a 81 592 Kč měsíčně. Pro přesné porovnání doporučujeme porovnat si mzdu přes dotazník na Platy.cz, čím získáte přesnější pohled na mzdu i s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Nejlépe vydělávající zaměstnanci na pozici Analytik zákaznického servisu mají celkovou hrubou mzdu alespoň 58 134 Kč za měsíc.

10 % nejlépe vydělávajících zaměstnanců na této pozici má celkovou hrubou mzdu vyšší než 58 134 Kč za měsíc a 10 % nejhůře vydělávajících na této pozici má celkovou hrubou mzdu nižší než 33 341 Kč za měsíc.
Zapojením se do našeho platového dotazníku získáte přesné porovnání vaší mzdy s průměrem na trhu s ohledem na region, ve kterém pracujete.

Po odpracování 5 let se na pozici Analytik zákaznického servisu vydělává 47 888 Kč měsíčně v hrubém.

Na vyjednávání o platu je potřeba se dobře připravit. Při platovém vyjednávání doporučujeme soustředit se na následující věci:
  • zjistěte si aktuální tržní hodnotu pozice – na Platy.cz to můžete zjistit zdarma a anonymně
  • zdůraznění zkušeností a výsledků – je dobré si rozhovor o platu dobře načasovat
  • rozšířené zodpovědnosti – pokud pracujete nad rámec své role a zodpovědností
  • připravte se na alternativy – pokud není možné jít cestou zvýšení mzdy, existují i jiné možnosti (bonusy, dovolená navíc apod.)

Mzdové údaje jsou z platového dotazníku, kde si každý může anonymně porovnat svou mzdu s ostatními zaměstnanci pracujícími na stejné pozici. Tato data čistíme a zpracováváme podle naší metodiky. Na pozici Analytik zákaznického servisu máme aktuálně shromážděno 71 ověřených respondentů.